مزایای استفاده از سایت کاریابی برای استارتاپ

۳۵۰ بازديد

پیش از آنکه سایت کاریابی در بین افراد مرسوم شود، معمولا متقاضیان استخدام یا کارفرماها درخواست های خود را به روزنامه های کثیرالانتشار، نشریات و دیگر منابع چاپی می سپردند تا منتشر شود.
به این گونه افراد در هر دو طرف ماجرا به این منابع مراجعه می کردند و ساعت ها مشغول گشتن و بررسی این موارد بودند و با انبوهی از آگهی هایی رو به رو بودند که زمان زیادی از آنها را می گرفت تا بتوانند گزینه مد نظر خود را بیابند.
اما با راه اندازی و فراگیر شدن استفاده از سایت کاریابی، مراکز کاریابی اعم از کاریابی تهران یا کاریابی بین الملل به این مساله توجه کردند که سایت کاریابی خود را هم راه اندازی کنند.

 

 صرفه جویی در زمان

استفاده از سایت کاریابی این مزیت را دارد که همواره می توانید از آخرین روزآمدسازی ها در درخواست های شغل و یا استخدام از طریق ایمیل یا پست الکترونیک و دیگر کانال های ارتباطی مانند ارسال پیام کوتاه و یا عضویت در کانال های تلگرام این مراکز استفاده کرد و به محض قرار گرفتن آگهی در سایت اگر قبلا علاقه مندی های خود را اعلام کرده اید در جریان آگهی های جدید قرار بگیرید.

 

 امکان جستجو در کلیدواژه ها

همچنین دیگر مزیت سایت کاریابی این است که امکان جستجوی کلیدواژه های مورد نظر را به کاربران می دهد و افرادی که علاقه مند به یافتن همکار و یا شغل هستند می توانند دقیقا آنچه را که مد نظر دارند جستجو کرده و فیلترهای خاصی را نیز انتخاب کنند که سریع تر به جواب خود برسند.

 

 سهولت کار

بنابراین امروزه سایت کاریابی، کار را برای استارتاپ ها هم که می توانند در نقش کارفرما باشند یا در نقش کسانی که حاضرند با استارت آپ ها به عنوان تیم همکار، مشارکت داشته باشند آسان کرده است.

 

دسترسی به بروز ترین و آخرین اخبار و آگهی های استخدامی

از مزیت های استفاده از سایت های استخدامی و کاریابی امکان مشاهده جدید ترین آگهی هاست. شما به صورت آنلاین در این سایت های می توانید اخبار مزبوط به استخدامی ها و شغل ها را دنبال کنید. برای مثال اگر به دنبال استخدامی در بانک هستید، می توانید جدید ترین آگهی پذیرش های استخدامی بانک های مدنظر خود را در سایت های کاریابی مشاهده کنید.

 
منبع: شتابدهنده پیدایش
https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.