شتاب‌ دهنده های برتر آمریکا

۴۱۳ بازديد

شتاب‌ دهنده‌ها نقشی حیاتی در ایجاد بسیاری از استارتاپ‌ها دارند. نام‌های آشنایی مانند Airbnb، Twitch، Stripe، Dropbox، Twilio، Simple، Pluto TV و ClassPass از جمله استارتاپ‌های تاثیرگذاری هستند که توسط شتاب‌ دهنده‌های مختلف تاسیس شده اند.

این ماشین‌های راه‌اندازی استارتاپ، ترکیبی از آموزش، سرمایه، فضای کار اشتراکی، پشتیبانی توسعه محصول و دسترسی به یک شبکه پشتیبانی قوی را فراهم می‌کنند. همچنین آن‌ها، شرکت‌های آماده برای سرمایه‌گذاری را به سرعت وارد این فاز می‌کنند.

جای تعجب نیست که صنعت شتاب‌دهی در دهه گذشته جهان را همچون طوفانی درنوردیده است. از سال 2008 تا 2014، تعداد شتاب‌ دهنده‌ها در ایالات متحده، هر ساله 50 درصد افزایش یافته و به نظر نمی‌رسد که این روند کاهشی به خود ببیند.

  • Y Combinator
Y Combinator در سال 2005 در Mountain View کالیفرنیا متولد شد. تیم آن‌ها از 60 کارمند تشکیل شده است و مفتخر به همکاری با بسیاری از استارتاپ‌ها هستند، از جمله استارتاپ‌هایی مانند Airbnb و Stripe.

Y Combinator بزرگترین (و شاید بهترین) شتاب‌ دهنده در کشور آمریکا است و شهرت جهانی بی‌نظیری در دنیای تکنولوژی دارد. مدیریت باور نکردنی و شبکه سرمایه‌ای گسترده را می توان از عوامل اصلی تمایز آن با دیگر شتاب‌ دهنده‌ها برشمرد.

در Y Combinator، هیچ محدودیتی برای استارتاپ‌ها در تعداد جلساتی که می‌توانند با یک مربی داشته باشند، وجود ندارد. استارتاپ‌ها امکان دسترسی به کمک‌های مختلف را دارند و حتی پس از پایان برنامه‌ی شتاب‌دهی از این کمک‌ها منتفع می‌شوند.

Y Combinator دارای یک شبکه بزرگ از فارغ التحصیلان است. همچنین یک اخلاق قوی و تیمی برای کمک به دیگر بنیان‌گذاران در Y Combinator وجود دارد. اگر شما مکانی برای اقامت در یک شهر دیگر می‌خواهید، مشاوره لازم دارید یا اتصال به یک شرکت خاص و یا هر مشکل دیگری، یک شانس خوب وجود دارد و آن این است که که فردی در شبکه، می‌تواند به شما کمک کند.
Y Combinator

  • 500Startups

500Startups، که در سال 2010 تأسیس شده، از همسایگان Y Combinator در Mountain View کالیفرنیا است. آن‌ها 59 نفر را در تیم خود دارند و به خاطر شتاب‌دهی Twilio، که بازاری به ارزش  بیش از 2.5 میلیارد دلار دارد، از بهترین‌ها شناخته می‌شوند. 500Startups، یک برنامه‌ی seed و یک سری برنامه برای سرمایه گذاری دارد، اما برنامه‌هایش به این‌ها محدود نمی‌شود. همچنین تیم آن‌ها هیجان خاصی در مورد توسعه مشارکت جهانی، ایجاد اکوسیستم‌های استارتاپی با ارزش در سراسر جهان و اجرای برنامه‌های آموزشی، کنفرانس‌ها و رویدادها دارند. چیزی که 500Startups را متفاوت می‌کند ماموریت آن‌ها برای تنوع و هم‌افزایی در دنیای استارتاپی است.

آن‌ها بنیان‌گذارانی که از زمینه‌های مختلف، جنسیت‌ها و ملیت‌های مختلف می‌آیند را می‌پذیرند و از ایده‌های آن‌ها حمایت می‌کنند. آن‌ها حتی برنامه‌ی ویژه‌ای برای افزایش تعداد بنیان‌گذاران زنی دارند که برای برنامه seed خود به 500Startups مراجعه می‌کنند. علاوه بر این، 44.5 درصد نمونه‌های خود را از اقلیت‌های نژادی تشکیل می‌دهند. آن‌ها به عنوان بخشی از تلاش خود برای تقویت گروه‌های اقلیتی، نمایندگی‌های 500Startups و جلسات همکاری را که در شهرهای سراسر جهان برگزار می‌شود، ایجاد کردند.

تنوع فقط یک استراتژی یا تاکتیک نیست. این، «ما» هستیم.
500 Startups

 

  • Techstars
Techstarsدر سال 2006 در شهر بولدر، در ایالت کلرادو متولد شد. بزرگترین برند تیم 151 نفره‌ی Techstars استارتاپ ClassPass با ارزش تقریبی 500 میلیون دلار است.  Techstars یک شبکه گسترده و جهانی دارد که مشتریان خود را با یک برنامه سه ماهه و یک مربی معتبر، خوش بین و دلسوز حمایت می‌کند. Techstars می‌خواهد اعضایش احساس کنند که از آن‌ها مراقبت می‌شود و به آن‌ها آزادی برای کار در مناسب‌ترین محیط را می‌دهد. این چیزی است که آن‌ها را بسیار منحصر به فرد می‌سازد! آنها 34 برنامه‌ براساس موقعیت مکانی تعریف کرده‌اند و که فرصت‌های زیادی را برای کارآفرینان فراهم می‌کند.

 

اکوسیستم جهانی ما شامل بنیان‌گذاران، مربیان، سرمایه‌گذاران و شرکای تجاری ما، با هم کار می‌کنند تا یک شبکه پشتیبانی فراهم کنند که در طول کارآفرینی شما ادامه پیدا کند.
Techstars

 

  • MassChallenge
MassChallenge، واقع در بوستون، ماساچوست، در سال 2010 کار خود را آغاز کرد. تیم بزرگ آن ها که از 175 نفر تشکیل شده است به شکل‌گیری بیش از 60،000 شغل در بازار جهانی، از جمله بوستون، مکزیک، سوئیس و انگلیس کمک کرده است. Localytics، برند برجسته آن‌ها، تقریبا 60 میلیون دلار ارزش پیدا کرده است.

چه چیزی باعث می‌شود این شتاب‌ دهنده‌ی موفق، از بقیه متفاوت باشد؟ علت این تمایز را می‌توان در غیرانتفاعی‌ بودن این سازمان یافت. علاوه بر این، هر ساله آن‌ها جوایزی نقدی به ارزش بیش از 2 میلیون دلار را برای حمایت از شروع کار استارتاپ‌هایشان اختصاص می‌دهند. حالا ما می‌دانیم چرا آنها خود را «استارتاپ دوست ترین» شتاب‌ دهنده در سیاره می‌نامند!

 ما، یک جامعه خلاق و الهام بخش را تصور می‌کنیم که در آن همه می‌دانند که می‌توانند آینده‌ی خود را تعریف کنند و قدرت خود را برای به حداکثر رساندن تاثیراتشان تعریف کنند. ما در حال کمک به کارآفرینان در تمامی صنایع هستیم. بدون هیچ چشم داشت و منفعتی برای خودمان.
MassChallenge

 

  • Plug and Play

 

Plug and Play در Sunnyvale کالیفرنیا، در سال 2006 متولد شد و در حال حاضر 125 کارمند دارد. آن‌ها به موفقیت هزاران استارتاپ کمک کرده‌اند که تقریبا 400 مورد از آن‌ها فضای اداری خود را در ساختمان مرکزی Plug and Play مستقر کرده‌اند. یکی از بزرگترین برندهای آن LendingClub است که بازاری به ارزش بیش از 2 میلیارد دلار دارد.  Plug and Play دارای 22 شعبه در سراسر جهان است و هدفش، ارائه تمام تجربه کارآفرینی‌اش به اعضا است. چیزی‌که باعث می‌شود آن‌ها خیلی منحصر به فرد باشند، تعداد استارتاپ‌هایی است که آن‌ها در هر سال روی آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.

آن‌ها سالانه روی بیش از 100 استارتاپ  که از فضای خود انتخاب می‌کنند، سرمایه گذاری می‌کنند. آن‌ها همواره از کسانی که به این برنامه پیوسته‌اند حمایت کرده و استارتاپ‌ها را در هر اندازه‌ای و در هر مرحله از توسعه که باشند، می‌پذیرند.

منبع:
https://virgool.io/Ecomotive-ir/7-%D8%B4%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-edkukmjjocuh

۰ ۰

گرین کارت آمریکا چه مزایایی دارد ؟

در مقاله گرین کارت آمریکا چه مزایایی دارد در مورد ویژگی کارت سبز یا همان گرین کارت ایالات متحده آمریکا و تفاوت داندگان کارت سبز با دارندگان ویزای دانشجویی مطرح خواهیم نمود. همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد مقاله گرین کارت آمریکا چه مزایایی دارد می توانید در بخش نظرات مطرح نمایید. همراه ما باشید.

ویژگی های گرین کارت ایالات متحده آمریکا

افرادی که گرین کارت آمریکا یا همان کارت سبز دارا باشند می‌توانند به طور دائم در سکونت  داشته باشند. در واقع داشتن کارت سبز یعنی شما اقامت دائم آمریکا را می‌توانید دریافت نمایید. از دیگر مواردی که شما با داشتن کارت سبز آمریکا می‌توانید بهره‌مند شوید استخدام در مشاغل  رسمی آمریکا می‌باشد. گفتنی است استخدام در تمامی مشاغل به جز مشاغل سیاسی که مربوط به دولت آمریکا می‌باشد آزاد است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.