منظور از استارتاپ های جدید چیست؟

۳۵۳ بازديد

استارتاپ های جدید به استارت آپ هایی گفته می شود که بر اساس ایده ای خلاقانه و نوآورانه در حوزه فناوری اطلاعات راه اندازی می شوند. استارتاپ های جدید قابلیت مقیاس پذیری و تکرار پذیری را در خود دارند. این دو ویژگی خاص، عاملی است که استارت آپ های جدید را از سایر کسب و کار ها تفکیک می کند. کسب و کار هایی همانند کسب و کار های کوچک، سنتی، تجاری و… که قابلیت مقیاس پذیری و تکرار پذیری ندارند را نمی توان به عنوان یک استارتاپ جدید در نظر گرفت. استارتاپ های جدید بر پایه ایده ای نو و جدید پایه گذاری می شوند و ساختار آن ها با سایر کسب و کار ها متفاوت می باشد.

 

استارتاپ جدید

استارت آپ های جدید چه ویژگی هایی دارند؟

استارتاپ های آماده راه اندازی متناسب با اهداف و روش هایی که برای آن ها تعیین شده، ویژگی های خاصی دارند. ما در این جا به معرفی ۸ مورد از ویژگی استارتاپ های موفق می پردازیم:

۱- هدف گذاری بر اساس نیاز و خواسته مشتری مهم ترین ویژگی استارت آپ های جدید است.
۲- استارتاپ های موفق محصول یا خدمت متناسب با بازار هدفشان دارند. فروش یک محصول یا خدمت از مهم ترین ویژگی استارتاپ ها می باشد که همواره باید در رأس امور و تصمیم گیری ها در نظر گرفته بشود. زیرا چرخه حیات یک شرکت از این راه ادامه پیدا می کند.
۳- همه افراد تیم کاری استارتاپ نسبت به کارشان و هدفی که سازمان دارد بسیار پر شور و هیجان و با انگیزه هستند.
۴- از دیگر ویژگی استارتاپ ها این است که بنیان گذاران ارائه خدمت و محصولاتشان را در بازارهای کوچک تر آغاز می کنند و سپس وارد بازارهای بزرگتر می شوند.
۵- بنیان گذاران استارتاپ ها همواره در حال شناسایی فرهنگ سازمان های بزرگ تر هستند.
۶- آن ها همواره در طول مسیر رشد به صورت جدی از کارهایشان بازخورد می گیرند.
۷- آن ها بر روی اهداف و مسیرشان، متمرکز هستند.
۸- آن ها شبکه ای از ارتباطات قوی و گسترده را با همه اقشار جامعه می سازند.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%aa%d8%b9%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%87%d8%a7/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.