کسب و کار خانگی اینترنتی چیست؟

۳۵۷ بازديد

به کسب و کار هایی گفته می شود که در محل خانه، به صورت اینترنتی هستند و از طریق اینترنت کسب درآمد می کنند. با یک سرچ می توان لیست بلند بالایی را از کسب و کار های خانگی اینترنتی بدست آورد که به نیازمند مکان شرکتی، دفتر و… نیستند و در منزل قابل اجرا هستند. کسب و کار ها در بستر سایت های اینترنتی عرضه می شوند و برخی دیگر نیز در بستر شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و تلگرام فروش خود را آغاز می کنند. در ادامه این مطب با ما همراه باشید تا به بررسی ارتباط میان استارتاپ ها و کسب و کارهای خانگی بپردازیم.

کار خانگی

کسب و کار خانگی پردرآمد و استارت آپ ها

برخی از این شغل ها و حرفه ها نیز در قالب استارت آپ شکل می گیرند. به گونه ای که کسب و کار خانگی پردرآمد به نوعی استارتاپ محسوب می شود. مخصوصا اگر بتواند با کمک تیمی متشکل از افراد خلاق و فعال اداره شود.
اگر در اطراف خود افرادی را سراغ دارید که کسب و کار خانگی خود را با راه اندازی یک کانال تلگرام یا با اداره یک صفحه اینستاگرام یا با مدیریت یک صفحه وب سایت مشغول فعالیت است او یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده است.
این افراد توانسته اند در بسیاری از موارد بدون نیاز به امکانات اولیه که در هر کسب و کار سنتی نیاز است، در کسب و کار اینترنتی خود با تکیه بر امکاناتی که اینترنت در اختیار آن ها قرار داده است مخصوصا شبکه های اجتماعی این روزها با این حجم محبوبیت، کسب و کار خانگی پردرآمد خود را راه اندازی، توسعه و مدیریت کنند.
پس احیانا اگر شما هم ایده جالب و خلاقانه ای برای راه اندازی یک استارت آپ جدید در ذهن دارید حتما به این موضوع توجه کنید که از مزیت ها و فواید راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی غافل نشوید و آینده شغل خود را وصل به آینده روشن این نوع کسب و کارها که به نوعی برخی از آنها کسب و کار خانگی هم محسوب می شوند، کنید.

مطالعه مطلب آسان اسپرت پیشنهاد می شود. 

راه اندازی استارت آپ با کسب و کار اینترنتی

 

حال چگونه می توان با راه اندازی کسب و کار اینترنتی شروع استارتاپ را رقم زد؟

• در قدم اول راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید ایده خلاقانه، جدید و جذابی داشته باشید که بتواند به نیازهای بازار به نحو شایسته ای پاسخ دهد و مشکل و مساله ای از مسائل مشتریان بازار هدف را مرتفع سازد.

• پس از این مرحله باید به دنبال یک بستر مناسب و یا چندین بستر مناسب آنلاین برای راه اندازی کسب و کار خانگی پردرآمد خود که قرار استارت آپ شما را رقم بزند باشید.
پس اگر به جای آنکه قصد دارید انرژی خود را صرف اقناع کارفرما برای یافتن شغل و استخدام صرف کنید، روی راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود فعالیت داشته باشید زمان و انرژی و بودجه مناسبی برای این کار اختصاص دهید تا با فوت و فن کسب و کار خانگی پردرآمد به صورت اینترنتی آشنا شوید.

• می توانید از کسانی هم که در حوزه مشابه شما به دنبال یافتن شغل هستند استفاده کنید و از آنها بخواهید به کسب و کار اینترنتی شما بپیوندند و بدین گونه با همکاری یک تیم توانمند، استارت کار را بزنید و استارتاپ خود را اگر مایل بودید در قالب یک کسب و کار خانگی پردرآمد راه اندازی کنید.

• برای راه اندازی کسب و کار خانگی خود در قالب اینترنت، از آموزش کسب و کار اینترنتی غفلت نکنید و به تجارب کسانی که قبل از شما وارد این حوزه شده اند توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید با مطالعه و بررسی تجربه های پیشینیان راه ها و روش های درست تر را با سرعت بهتری بیابید و بر روی آنها متمرکز شوید. در این صورت است که می توانید برای خود کسب و کار خانگی پردرآمد ی داشته باشید و از مزایای کسب و کار خانگی بهره مند شوید.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.