ایده جدید لازم است، کافی نیست

۳۵۸ بازديد

به این نکته توجه کنید که جمع چندین عامل ضامن موفقیت استارتاپ شما می شود و صرف داشتن ایده جدید یا ایده جالب نمی تواند شما را به موفقیت برساند اما داشتن ایده خلاقانه و جالب، شرط اولیه و لازم برای موفقیت هر استارتاپی محسوب می شود.

 

 مطالعه مطلب ایده چیست پیشنهاد می شود.

ایده خلاقانه لزوما نباید اولین باشد

برای موفقیت استارتاپ بر اساس ایده های خلاقانه کسب و کار به این نکته توجه کنید که لزوما نباید اولین استارتاپ در حوزه مورد نظر باشید و حتی از اشباع بازار خاصی که قرار است وارد آن شوید هراس نداشته باشید. ممکن است ایده های خلاقانه کسب و کار شما آن قدر خوب و مناسب عمل کند که بتواند رقبای دیگر را از بازاری که مدتهاست از آن خود کرده اند کنار بزند.
بنابراین همیشه دنبال این نباشید که ایده های خلاقانه کسب وکار شما، اولین در حوزه کسب و کار خاصی باشد بلکه بهتر است تمام هم و غم خود را بگذارید که ایده جدید، و جذابی ارائه دهید و در عین حال ایده خلاقانه خود را به خوبی پرورش داده و آن را با داده های به دست آمده از بازار هدف خود پردازش کنید و در نهایت به نتیجه مطلوب که می توان اولین قدم ها برای راه اندازی کسب و کار جدید بر اساس ایده خلاقانه شما باشد را بردارید و استارتاپ مورد نظر را راه اندازی کنید.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.