تحلیل بازار موجود

۳۶۲ بازديد

مرحله بعد راه اندازی کسب و کار در این است شناخت مناسبی از بازار هدف و مشتری نهایی داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن و ایده های کسب و کار جدید، بخشی از بازار را آن خود کنید. برای مدیریت کسب و کار به صورت بهینه داشتن اطلاعات و دانش پیرامون بازار هدف، رقبا و مشتریان نهایی امری بسیار حیاتی است.
زیرا راه اندازی استارت آپ، منوط به این است بدانیم هدف نهایی ما را چه کسانی تشکیل می دهند، قبلا چه کسانی در آن حوزه مدیریت کسب و کار را به عهده داشتند، توقعات و انتظارت مشتریان بالقوه و بالفعل در چه حد و میزانی است و اطلاعاتی از این دست که به راه اندازی کسب و کار به صورت موفق بسیار کمک می کند.
مطالعه مطلب شتابدهنده چیست پیشنهاد می شود.

 

• تشکیل تیم فعال در کسب و کار جدید

افرادی که بتوانند در تمام مراحل راه اندازی استارتاپ و مدیریت کسب و کار به شما کمک کنند باید جذب شوند، مدیریت شوند و از همکاری آنها استفاده بهینه کرد.
کسب و کار اینترنتی یا جدید شما بسیار متکی بر عملکرد افراد درگیر در آن است. به گونه ای که هرچه در انتخاب این افراد دقت به عمل آید و بتوان اشخاص متناسب با نوع کسب و کار اینترنتی یا جدید را گرد هم آورد و آنها را مدیریت کرد احتمالا کسب و کار جدید یا استارت آپ شما با موفقیت بیشتری راه اندازی و توسعه می یابد.
این مرحله در تمامی فازهای راه اندازی کسب و کار و مدیریت آن، بسیار اساسی و مهم است. زیرا در نهایت این عوامل انسانی هستند که می توانند ایده های کسب و کار جدید را پردازش و به منصه ظهور درآورند.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.