چگونه یک سرمایه گذار استارتاپ مناسب پیدا کنیم؟

۳۵۳ بازديد

۱- ساخت یک پروفایل مناسب برای سرمایه گذار استارتاپ

یک پروفایل مناسب یک راه کار عالی برای یافتن سرمایه گذار استارت آپ است و در واقع به سرمایه گذار استارت آپ کمک می کند تا شما را بهتر بشناسد. این پروفایل همانند یک نمایه از جمله اطلاعات خاص در مورد شرکت، محصول و اعضای تیم و … برای افرادی به همکاری در فضای شما علاقه مند هستند تهیه می شود و برای شما شانس پیدا کردن همکاران و سرمایه گذاران مناسب را بیشتر می کند.
بعد از این که این پروفایل یا رزومه را آماده و همه چیز را در آن پر کردید، فایل خود را با دوستان و آشنایان حرفه ای به اشتراک بگذارید و از آن ها بخواهید که اطلاعات شما را در شبکه های اجتماعی خود بفرستند. هنگامی که افراد از پروفایل شرکت شما و یا پروفایل شخصیتان ( مثلا اینستاگرام و یا در لینکداین و ….) پیگیری می کنند، این فایل ها را به دیگران نشان می دهند. وقتی این فایل و ارسال آن ها تمام شد می توانید برای هر یک از افرادی که از پروفایل شما بازدید کرده اند یه پیام خصوصی بفرستید و آن ها را به جلسه دعوت کنید. این کار منجر به برگزاری جلسات مفید با چندین سرمایه گذار استارتاپ می شود.

 مطالعه مطلب اصطلاحات استارتاپی پیششهاد میشود.

۲- مشخص کنید به دنبال چه سرمایه گذاری هستید.

در میان حوزه سرمایه گذاری ها، دو روش  که در ادامه ذکر می کنیم رایج ترین نوع سرمایه گذاری هستند؛

– سرمایه گذاری که در جهت اهدافی مشخص به کسب و کار شما وام تجاری بدهد مثلا برای خرید برخی امکانات و تجهیزات

– سرمایه گذاری که کسب وکار شما را ساپورت مالی کند و در ازای آن مالک بخشی از کسب و کار و سود های آینده و… شود.

به طور کلی ابتدا باید مشخص کرد که دنبال چه نوع سرمایه گذاری هستید و مطابق با شرایطتتان دنبال سرمایه گذار مناسب باشید.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%db%8c%da%a9-%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d9%be%db%8c/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.