چطور ایده جدید را به مرحله عمل برسانیم؟

۳۶۱ بازديد

حال که متوجه شدید چه قدر داشتن ایده خلاقانه و همین طور ایده جالب مهم است نکته و قدم بعدی آن است که چطور ایده جالب خود را به مرحله عمل برسانید و موفقیت استارت اپ خود را تضمین کنید. حتما در این مسیر سعی کنید صرفا به ایده خود تکیه نکرده و از تجربه های دیگران هم استفاده بهینه داشته باشید.
در این مقاله پیدایش به این مبحث پرداختیم که ایده های خلاقانه کسب و کار چقدر برای راه اندازی استارت اپ جدید لازم و ضروری هستند. اما نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

 

 

 

چطور ایده های خلاقانه کسب و کار ضامن موفقیت استارتاپ می شوند؟

 
 

 

۲ مورد از ایده های خلاقانه اجتماعی برتر جهان

در اینجا به ۲ مورد از استارتاپ های برتر جهان که در حوزه اجتماعی فعالیت می کنند و براساس یک ایده خلاقانه که نیازی از افراد جامعه را برطرف می کنند، شکل گرفته اند، اشاره خواهیم داشت؛
 

– کارما (karma)

این استارتاپ یک اپلیکیشنی تولیده کرده است که خواربار فروشی ها، رستوران ها و … کمک می کند تا مواد غذایی اضافه و دور ریختی را با قیمت ارزان تر و به صرفه تری به فروش برسانند و باعث کاهش روند دور ریختن موارد غذایی شوند.

این ایده، واقعا خلاقانه است! به طوری که هم به سود مصرف کنندگان است و هم به سود محیط زیست. در واقع قدم بزرگی برای حفظ محیط زیست برداشته اند.

 

– آگریکول(Agricool)

این استارتاپ اجتماعی فرانسوی با هدف توسعه کشاورزی عمودی در شهر ها شکل گرفته است. با این ایده به راحتی می توان در کانتینر ها به پرورش میوه ها، سبزی ها و… پرداخت. از مزیت کانتینر ها می توان به کنترل دما، رطوبت و… و تولید محصولات میوه و سبزیجات بدون انتشار گاز های گلخانه ای اشاره کرد. درواقع این نوع کشاورزی کارایی بیشتری نسبت به کشاورزی سنتی دارد.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%a7%db%8c%d8%af%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d9%84%d8%a7%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.