بهترین سرمایه گذاری

۳۶۳ بازديد

به گزارش پیدایش بسیاری از افراد علاقه مند هستند که دارایی های خود را در جهت افزایش سود و بهره وری سرمایه گذاری کنند اما نمی دانند بهترین سرمایه گذاری می تواند در چه بخشی انجام شود و از نظر این که بهترین سرمایه گذاری بر روی چه چیزی می تواند باشد سردرگم هستند.
در این مقاله راجع به این مطلب بحث می کنیم که بهترین سرمایه گذاری بسته به فرد یا شرکت سرمایه گذاری می تواند متفاوت باشد. برخی بهترین سرمایه گذاری را در بورس می دانند، برخی به صندوق سرمایه گذاری پیشنهاد می کنند بهترین سرمایه گذاری کمک به راه اندازی و توسعه استارت آپ است. هر کدام از این افراد موارد و اهدافی را مدنظر دارند که می تواند در جای خود صحیح و درست باشد.
مثلا کسی که بهترین سرمایه گذاری را در تجارت و صنعت می داند، به دنبال آن است که سود قطعی و تضمین شده ای به دست آورد، کسی که بورس یا صندوق سرمایه گذاری را انتخاب می کند تا بهترین سرمایه گذاری را داشته باشد موارد دیگری مانند کمک به رشد و توسعه را مدنظر قرار می دهد.
کسانی که بهترین سرمایه گذاری را به جای سرمایه گذاری در بورس یا موارد دیگر، استارتاپ می دانند موارد بسیار زیادی را در ذهن دارند که در این مقاله سعی می شود به برخی از این موارد و دلایل در جای خود هم پرداخته شود.
این موارد شامل این دلایل است:

 

• کمک به کارآفرینی و ایجاد اشتغال

راه اندازی و توسعه استارتاپ ها این اجازه را به افراد می دهد که بتوانند در سایه حمایت شرکت سرمایه گذاری، کارآفرینی اتفاق بیفتد و جمعی از افراد که به صورت تیمی با هم فعالیت و همکاری دارند بتوانند به کسب درآمد پرداخته و شغلی برای خود دست و پا کنند.
این بهترین سرمایه گذاری برای افرادی است که علاقه مند به این هستند که مخصوصا جوانان را در بازار کار و رسیدن به اهداف کاری و شغلی شان یاری کنند.
بنابراین شرکت سرمایه گذاری یا صندوق سرمایه گذاری که از استارت آپ ها حمایت می کند و برای راه اندازی و مدیریت استارت آپ ها داوطلب می شد می تواند به رشد کارآفرینی و کاهش بیکاری در جامعه کمک کند و به نوعی بهترین سرمایه گذاری را این مساله بداند.

 

• تبدیل ایده های جدید و خلاقانه به کسب و کارهای موفق

از طرف دیگر افراد بسیاری در جامعه هستند که دارای ایده های جالب و خلاقانه هستند و می توانند بر پایه این ایده های جدید و خلاق، استارتاپ هایی را راه اندازی کنند و به توسعه آن کمک کنند. کسب و کارهای مختلفی که از دل این ایده های جدید بیرون می آید هم می تواند به نوعی بهترین سرمایه گذاری تلقی شود که شرکت سرمایه گذاری این گزینه را هم مدنظر داشته باشد.
دادن میدان به جوانان در این که ایده های جالبی که در نظر دارند را به عرصه عمل درآورده و بتوانند کسب و کار پر سودی برای خود و سایر افراد همکار بسازند دلیل بسیاری از افرادی است که سرمایه گذاری در استارت آپ ها را بهترین سرمایه گذاری می دانند.


منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%b3%d8%b1%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%87-%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%a2%d9%be/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.