وضعیت استخدام در بازار کار تهران

۳۵۸ بازديد

به نظر می رسد که در مورد استارتاپ ها هم بازار کار تهران، انتخاب بهتری باشد. آگهی های استخدام نشان می دهد همچنان بازار کار تهران، گزینه بهتری برای استخدام افراد در استارت آپ هاست. گرچه با گزینه هایی چون دورکاری، سایر افراد از شهرهای دیگر هم می توانند تا حدودی در بازار کار تهران سهیم شوند اما این میزان هنوز آنقدرها قابل توجه نیست.
بنابراین هنوز بازار کار تهران جذابیت های خاص خود را برای افراد دارد. امکانات بیشتر، تمرکز استارتاپ ها در تهران، تمایل سپردن امور به استارتاپ های فعال در بازار کار تهران از عواملی است که بازار کار تهران را در مورد استارتاپ ها هم جذابتر و پر رونق تر کرده است.
اما همان طور که گفته شد با استفاده از فن آوری های ارتباطی در اختیار افراد که می تواند اینترنت، شبکه های اجتماعی و بسترهای دیگر باشد از امکان همکاری و استخدام شهرهای دیگر هم در استارت آپ های فعال در بازار کار تهران بهره برد.
پس بازار کار تهران همان طور که گفته شد، دارای رقبای جدی تری است در کنار آن از امکانات بهتری نیز برخوردار است.
مطالعه مطلب خدمات شتابدهنده ها پیشنهاد میشود.

راهکارهای گرفتن سهم بیشتر از بازار کار

برای گرفتن سهم بیشتر از بازار، استارت آپ ها می توانند وارد حوزه های نوین شوند و از بازار سنتی در کنار بازارهای جدیدی که در اختیارشان قرار گرفته است استفاده کنند.
به عنوان مثال حضور و فعالیت استارت آپ ها در شبکه های اجتماعی می تواند علاوه بر آنکه امکان استفاده از مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی را فراهم کند، از سوی دیگر می تواند کسب و کار های نوپا را در تصرف سهم مناسب از بازار کار یاری نماید. امکان معرفی کسب و کار ها به مشتریان هدف را فراهم می کند، امکان استخدام افراد شایسته تر برای کسب و کار را تسهیل می بخشد و کمک می کند امکان جذب سرمایه برای استارت آپ بیشتر فراهم شود.
در بازارهایی مانند بازار تهران مهم است که شما بتوانید برای در اختیار گرفتن سهم مناسبی از بازار، خود را به مشتری هدف بشناسانید، نیازهای وی را شناسایی، مزیت رقابتی خود را به وی معرفی کنید و در نهایت بتوانید سرمایه مناسبی برای کسب و کار خود فراهم کنید که همه این موارد در سایه استفاده بهینه از ابزارهای مختلفی است که در اختیار کسب و کار هاست و هر کدام باید در جای خود مورد استفاده قرار گیرد.
در کل برای داشتن سهمی از بازار کار، علاوه بر خلاقیت و مزیت رقابتی، تلاش مداوم نیز بسیار ضروری است و همه چیز وابسته به رعایت اصولی است که در این زمینه کسب و کارهای نوپا و استارت آپ ها باید رعایت کنند.
باید توجه داشت یک اصل اساسی در مورد بازار کار وجود دارد. هر چه بیشتر بتوانید نیازهای افراد را شناسایی و آن ها را به بهترین نحو رفع نمایید بازار کار بهتری در انتظار شماست. پس همه چیز بستگی به رفتار استارت آپ در طول مسیرش دارد.


منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%a9%d8%a7%d8%b1/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.