نقش کار اینترنتی در رشد استارت آپ

۳۶۵ بازديد
بدین گونه به نظر می رسد کارهای اینترنتی می توانند با جذب سرمایه های بهتر و بیشتر کسب و کار اینترنتی را هم رونق بخشیده و بدین گونه کمک کنند تا کسب و کار مورد نظر سریع تر به بازدهی مثبت برسد.
پس همان طور که در این مقاله پیدایش به آن اشاره شد، استارت آپ ها از چند طریق به سرنوشت کارهای اینترنتی و راه اندازی و توسعه کسب کار اینترنتی پیوند می خورند.
یکی از حالت ها آن است که می توانند موجب بهبود عملکردهای استارتاپ شده و کسب و کار جدید را در رسیدن به هدفش که همان جذب مشتری و نگه داشتن وی به عنوان مشتری وفادار است کمک کنند، امکان شناخت بهتر بازار را فراهم می کنند.
از سوی دیگر امکان برقراری ارتباط با مشتری و گرفتن بازخورد از وی در مراحل مختلف استارت آپ فراهم می شود.
بدین گونه است که کارهای اینترنتی می توانند در زنجیره استارتاپ به عنوان بخشی از کل فعالیت های در نظر گرفته شده برای استارت آپ عمل کنند و می توانند شتاب دهنده اقدامات و فعالیت های استارت آپ در نظر گرفته شوند.
همچنین استارت آپ می تواند به عنوان نمونه ای از کسب کار اینترنتی مطرح شود و اساس خود را بر راه اندازی یک کسب کار اینترنتی و انجام کارهای اینترنتی بنیان نهد.
در هر کدام از موارد می تواند نقش بسزایی در بهبود، اصلاح امور و رشد استارتاپ بازی کند.
پس استارت آپ ها باید در طراحی و برنامه ریزی فعالیت ها و خدمات خود از مزایای کارهای اینترنتی غافل نشده و به کسب و کار اینترنتی به عنوان یکی از مولفه های موفقیت کسب و کار خود نگاه کنند.
منبع:
https://peidaiesh.com/startup/%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c/
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.