با استارتاپ های موفق ایرانی آشنا شوید

۴۱۱ بازديد

پیشرفت تکنولوژی و اینترنت موجب ایجاد کسب و کارها ی زیادی بر مبنای فناوری شده است که می‌تواند با کمی خلاقیت و داشتن دانش کافی به توسعه و رشد فراوانی برسند. در همه دنیا این اتفاق با سرعت بالایی در حال پیشرفت است که ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. از آنجایی که بحث استارتاپ‌ها و کسب و کارهای نوپا در ایران رونق فراوانی گرفته است، در این مقاله قصد داریم با استارتاپ‌های موفق ایران آشنا شویم.

استارت آپ چیست | آشنایی با استارتاپ های موفق ایران

آشنایی با استارتاپ‌های موفق ایران

 

استارتاپ "دیجی کالا"

نتایج نشان می‌دهد که دیجی کالا، رتبه اول را در میان استارتاپ‌ های موفق به خود اختصاص داده است. سرویس دیجی کالا یک سرویس کاملا شناخته شده در میان ایرانیان است. این سرویس با ارائه دادن یک فروشگاه بزرگ اینترنتی بزرگ، امکان خرید انواع محصولات و نیز مقایسه آنها را برای کاربران فراهم کرده است. این سرویس انقدر پیشرفت چشمگیری داشته است که اکثر ایرانیان پیش از خرید هر محصولی به این وب سایت مراجعه می‌کنند تا از اطلاعات موجود و نیز نظر کاربرانی که آن را خریداری کرده اند، بهره‌مند شوند. همچنین دیجی‌کالا تنها استارت اپ ایرانی است که در بین 100 استارتاپ موفق و برتر جهان قرار دارد.

 

 استارتاپ "آنتورک"

استارتاپ آنتورک (Anetwork) در رده دوم استارت آپ‌های موفق ایرانی قرار گرفته است. این استارتاپ از نوع استارت آپ‌هایی هستند که سرویس تبلیغاتی ارائه می‌دهند. آنتورک به دو دسته از کاربران خدمات ارائه می دهند: تبلیغات دهندگان و تبلیغات گیرندگان. دسته اول کسانی هستند که قصد قرار دادن تبلیغات خود را در وب سایت های مختلف دارند و دسته دوم کسانی هستند که میخواهند از طریق قرار دادن تبلیغات در وب سایت خود درآمد کسب کنند. این استارتاپ رتبه خوبی را در میان استارت آپ های موفق جهان دارا است.

 

استارتاپ "جابینجا"

استارت‌آپ جابینجا همانند آنتورک یک بستر میان دو گروه از کاربران فراهم کرده است که شامل کارجو و کارفرما می‌باشند. در استارت آپ جابینجا، کارفرمایانی که به دنبال افرادی با مهارت خاص برای شرکت یا گروه خود هستند و کارجویانی که به دنبال کار متناسب با توانمندی و رزومه خود هستند، می توانند به ثبت اطلاعات خود بپردازند.

 

استارتاپ "ترب"

ترب رتبه چهارم استارت های موفق ایران را به خود اختصاص داده است. ترب این امکان را به کاربران می‌دهد که قبل از خرید هر محصولی آن را در فروشگاه‌های مختلف مقایسه کرده و مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کنند.

 

استارتاپ "جعبه"

جعبه یکی دیگر از استارت آپ های موفق ایرانی است که از طریق  اشتراک گذاری ویدیوهای تبلیغاتی درآمد کسب می‌کند.

 

استارتاپ "بیدرنگ"

بیدرنگ استارتاپی در حوزه مشاوره است که در زمینه های بیمه، مالیات و امور حقوقی به کاربران خود مشاوره می‌دهد. با مراجعه به وب سایت بیدرنگ می‌توانید از مشاوره رایگان در مسائل حقوقی نظیر بیمه، مالیات، قانون کار و ... استفاده کنید. همچنین به واسطه آن امکان رزرو وقت آنلاین برای مشاوره حضوری، تلفنی و یا خرید انواع بیمه فراهم است.

 

استارتاپ "تکراتور"

تکراتور یک استارتاپ موفق ایرانی در زمینه معرفی تکنولوژی های روز دنیا، سایت های سودمند و معتبر در انواع زمینه های تکنولوژی و فناوری برای کاربران علاقه مند به فناوری اطلاعات و تکنولوژی فعالیت می‌کند.

 

انواع استارت آپ| بهترین استارتاپ های ایران

 

 

استارتاپ "اسنپ"

استارتاپ اسنپ جز استارتاپ‌های مرتبط با حمل و نقل درون شهری می‌باشد که کار خود را از سال 1393 شروع کرده است. اسنپ امکان انتخاب مبدا و مقصد و مشاهده هزینه برآور شده را به کاربران می‌دهد و به رانندگان اطراف نیز این امکان را می‌دهد که سفر تعیین شده را قبول کنند. گزینه‌های دیگری نیز به اپلیکیشن اسنپ اضافه شده است که کار را برای کاربران برای انجام امور زیادی آسان کرده است همانند: اسنپ مارکت، اسنپ فود، اسنپ دکتر و ....

 

استارتاپ "تپسی"

استارت آپ تپسی نیز مانند اسنپ در حوزه حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کند و کار خود را از سال 1395 شروع کرده است. این سامانه هوشمند درخواست تاکسی در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، تبریز و مشهد خدمت رسانی می‌کند.  تپسی، کاربران را از طریق اپلیکیشن موبایل و پنل سازمانی، با سفیران (رانندگان) مرتبط می‌سازد.

 

استارتاپ "کافه بازار"

بعد از اینکه شرکت گوگل در اثر تحریم‌ها دسترسی کاربران ایرانی را به برنامه های گوگل پلی محدود کرد، شرکت آوای هوشمند با بومی سازی برنامه‌ای مشابه گوگل پلی توانست تا مقدار قابل قبولی نیازهای محدود شده کاربران را رفع کند و با قرار دادن دسترسی کاربران به بازی‌ها و نرم افزارهای تولید داخل، سهم بزرگی را در پیشرفت این صنعت به خود اختصاص داد.

منبع:
https://gozaraccelerator.ir/blogs/successful-iranian-startups

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.