ایده های جدید کارافرینی در ایران

۴۰۰ بازديد

کشورهای در حال پیشرفت از جمله ایران، همواره محلی مناسب برای شروع و توسعه کسب وکارهای جدید هستند. ایده های کوچک هستند که به مرور با تلاش و سماجت کارآفرینان به ایده‌های بزرگ و عملی تبدیل می­‌شوند. اگر شما هم به دنبال یافتن ایده‌هایی برای شروع یک کسب و کار متناسب با سلیقه خود و کارآفرینی هستید با ما همراه باشید.

 

کسب و کار جدید در ایران | بهترین ایده های کسب و کار در ایران

 

بهترین ایده های پولساز در ایران

بهتر است بدانید که کارهای خیلی بزرگ از ایده‌های کوچک آغاز شده اند و با تلاش و پشتکار صاحبان آن به نتیجه‌ای بزرگ رسیده‌اند. پس از کوچک شروع کنید ولی دید بزرگ و بلندمدت داشته باشید. به خود اجازه دهید تا در این بازار پر از رقابت و البته سودده تجربه کافی را برای کارآفرینی  کسب کنید. ایده‌هایی که بیان می‌شوند بخش کوچکی از ایده‌های کارآفرینی موجود در دنیا هستند، پس متناسب با سلیقه و استعداد خود انتخاب کنید و برای محقق شدن اهداف خود تلاش کنید که آینده از آن شماست.

 

  • خرید و فروش زمین

با پیشرفت هر جامعه‌ای، زمین‌های زراعی که قبلا دست نخورده باقی می‌ماندند به مناطق مسکونی و صنعتی تبدیل می‌گردد؛ بنابراین زمین‌های بی‌ارزش تبدیل به سرمایه و دارایی می‌شوند و قیمت آن افزایش می‌یابد. در نتیجه خرید و فروش ملک یا زمین یکی از ایده‌های پولساز به شما می‌رود.

 

  • حوزه درمانی و دارویی

دسترسی ایران به داروهای خارجی در اثر تحریم‌های اعمالی منجربه رشد صنعت دارو و درمان در کشور شد. همچنین پایین بودن سطح سلامت جامعه در کشورهای در حال توسعه باعث می‌شود که کسب و کار‌ها در این حوزه از بهترین کسب و کارهای پولساز گردد.

 

  • صنعت غذا

صنعت غذا و خوراک در اولویت مردم هر کشوری قرار دارد و قطعا آخرین صنعتی خواهد بود که امکان دارد آن را تعطیل کنند. شما می‌توانید از کسب و کارهای حوزه غذا و خوراک در خارج از ایران ایده بگیرید و آن را تبدیل به بهترین ایده پولساز برای خود کنید.

 

  • خرید و فروش اجناس دست دوم

با توجه به اوضاع حاکم بر کشور و همچنین ارزش برخی از اجناس قدیمی، خرید و فروس اجناس دست دوم می‌تواند یک ایده پولساز در جهت کسب درآمد باشد.

 

  • ایده های کارآفرینی در منزل

خیاطی، نمددوزی، عروسک‌سازی، چرم‌دوزی، شمع‌سازی، گل‌سازی، قلاب‌بافی، سبدبافی، کیک‌پزی، زیورآلات دستی، پاک کردن سبزی و بسته‌بندی، ساخت باکس هدیه و ... از بهترین ایده‌های پولساز و کارآفرینی در منزل هستند.

 

  • آموزش

کشورهای در حال توسعه همانند ایران پتانسل نسبتا بالایی در بخش آموزش دارند. در ایران نیز خانواده‌ها هزینه‌های گزافی برای رشد تحصیلی فرزندان خود پرداخت می‌کنند. سرمایه گذاری در این بخش، آینده روشنی به دنبال خواهد داشت.

 

  • ساخت و ساز و نوسازی

در کشورهای در حال پیشرفت نیاز زیادی به ایجاد زیرساخت ها وجود دارد و صنعت ساخت و ساز را به یک صنعت پردرآمد تبدیل کرده است.

 

  • صنعت مد و زیبایی

مردم کشورهای در حال توسعه بخش زیادی از درآمد خود را در بازار مد و زیبایی خرج می‌کنند. تولید لوازم آرایشی، افتتاح کلینیک‌های زیبایی و سالن‌های آرایشگاهی، تاسیس فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی از جمله فعالیت های پردرآمد در این کشورها است که ایران نیز از این قاعده مستثنا نیست.

 

  • پرورش گیاهان گلخانه ای و ارگانیک

پرورش گیاهان خوراکی و نیز دارویی یکی از بهترین ایده‌های پولساز است. شما می‌توانید با ایجاد یک گلخانه و یا نیز تهیه محل مناسب به پرورش گیاه بپردازید. علاوه بر اینکه درآمد خود را خواهید داشت افراد زیادی را هم می‌توانید استخدام کنید که به رشد اقتصادی جامعه کمک شایانی کرده‌اید.

 

  • تولید محتوا یا فریلنسری

یکی از شغل‌های رواج یافته در چند سال اخیر، تولید محتوا یا فریلنسری است. شما برای این کار فقط به داشتن یک اکانت در یکی از فضاهای مجازی احتیاج دارید و کافی است در مورد آن تحقیق کنید تا به تخصص کافی دست پیدا کنید.

 

  • تیم بازاریابی و فروش

اگر توانایی تولید محصول را ندارید، می توانید با کارخانه‌ها و شرکت‌های دیگر در جهت بازاریابی و فروش محصولات همکاری کنید. همچنین اگر به عنوان کارآفرین و صاحب کسب وکار فعالیت می‌کنید می‌توانید یک گروه از جوانان پرانگیزه تشکیل دهید تا شما را در امر بازاریابی و فروش یاری کنند.

منبع:
https://gozaraccelerator.ir/blogs/newentrepreneurialideasiniran

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.