چگونه با راه اندازی استارتاپ کار در منزل ایجاد کنید؟

۴۰۷ بازديد

کار در منزل همان چیزی است که نیاز دارید!

آیا کار در منزل یک و کسب درآمد مناسب یک رویاست؟ آیا برای کار کردن حتما به شرکت یا مغازه نیاز دارید؟ آیا نمی توان به کار در منزل به عنوان یک شغل مناسب نگاه کرد؟ جواب تمامی این سوالات یک کلمه است: خیر! امروزه بسیاری از افرادی که در اطراف خود می بینید به کار در منزل خود مشغولند و از این راه درآمد مناسبی نیز کسب می کنند.
طبق بررسی های پیدایش روزانه شرکت های زیادی اقدام به چاپ آگهی های استخدام کار در منزل می کنند تا به وسیله آن هم آزادی عمل بیشتری به کارکنان خود بدهند و هم هزینه های مربوط به تهیه یک مکان بزرگ برای گرد آوردن کارکنان را از لیست مخارج خود حذف کنند. این موضوع به خصوص در شهرهای بزرگ رشد بیشتری داشته است. برای مثال اگر در شهر تهران قدم بزنید ممکن نیست که با آگهی های کار در منزل تهران روبرو نشوید!
در این بین نقش استارتاپ ها چیست؟
شما می توانید از با راه اندازی استارتاپ و با استفاده از وسایل ارتباطی نظیر گوش های هوشمند و رایانه و با استفاده از بستر اینترنت از توانایی افرادی که دور از شما هستند استفاده کنید. می توانید سفارش های کاری را از آن سوی مرزها قبول کنید و آن ها را در منزل خود در حالی که روی میز خود نشسته اید و چای می خورید انجام دهید!

مشاغل بسیاری هستند که برای توسعه آن ها نیاز به حضور فیزیکی افراد ندارید. اگر به دنبال راه اندازی یک استارتاپ هستید که به کارکنانش اجازه کار در منزل را بدهد لیست زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:

 

نویسندگی

نویسندگی یکی از قدیمی ترین مشاغلی است که به صورت کار در منزل قابل اجراست. شما می تواند سایت خود را راه اندازی کنید یا اقدام به تولید یک مجله اینترنتی نمایید و با گرفتن تبلیغات کسب درآمد کنید. حتی می توانید سفارش تایپ مطالب دیگران را قبول کرده و در ازای آن پول دریافت کنید. تنها چیزی که برای این کار لازم دارید یک رایانه، اینترنت و کمی ذوق نویسندگی است. به منظور توسعه کار خود می توانید از افراد دیگری هم استفاده کنید و هر بخش از کار را به یک نفر بسپارید. تنها کافیست یک آگهی با عنوان استخدام کار در منزل طراحی کنید و آن را نشر دهید. خواهید دید که به سرعت افراد زیادی برای همکاری با شما داوطلب خواهند شد.

 

 

ویرایش و تصحیح متون

اگر در زمینه ویرایش متون مهارت دارید و یا از اصول و قواعد زبان سر در می آورید، می توانید به تصحیح متون به عنوان یک کار در منزل نگاه کنید. استارتاپ های زیادی در این زمینه فعالیت دارند و همواره نسبت به افرادی با توانایی های ذکر شده اعلام نیاز می کنند. اگر دوست ندارید برای دیگران کار کنید، کسب و کار خود را راه اندازی کنید. فقط به یاد داشته باشید که برای این کار نیاز به مطالعه و تمرین دارید.

 

 

بازاریابی

می توانید به راحتی با استفاده از تلفن و رایانه به بازاریابی محصول خود و دیگران بپردازید. برای سرویسی که می خواهید ارائه دهید وب سایتی آماده کنید و در شبکه های اجتماعی برای آن صفحه بسازید و با تماس های تلفنی دیگران را به استفاده از آن ترغیب کنید. امروزه تمامی شرکت های موفق به بازاریابی توجه ویژه دارند. پس از بابت سفارش کار احساس نگرانی نکنید.

 

 

ثبت داده

اگر سرعت دست بالایی دارید و می توانید ۶۰ کلمه و یا بیشتر در دقیقه تایپ کنید، یکی از پیشنهادات ما به شما ثبت داده است. شرکت ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهند که باید آن ها را مکان مشخصی ثبت کنید. مثل بسیاری از موارد دیگر، اینجا هم فقط به رایانه و اینترنت احتیاج دارید.

 

 
منبع :
https://peidaiesh.com/startup/%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d9%be-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.